Andacht & Gottesdienst | Plattdeutsche Gottesdienste | Begegnung & Gemeinschaft

Plattdeutscher Gottesdienst anschl. grillen

So., 25.08.2024 | 10:00 - 11:30 Uhr

Ort der Veranstaltung: Ev. Kirchengemeinde Aumund-Vegesack - Christophoruskirche, Kirche und Garten | Menkestr. 15, 28755 Bremen

Veranstaltungs-ID: 24933

An Sünndag, den 25.8. um Klock 10 fiert wie wieder een Gottsdeenst in plattdüütsche Spraak. De Pastersche i.R., Birgit Tell ut Lesum ward us de Predigt holen. Mitwarken dot ok Marlen un Rudolf Tosonowski sowie de Gesangskoppel „De Pottkieker“, de plattdüütsche Leeder ton Besten geven. In Ansluss ladt de Förderkring to Grillwuss un Salot in den Gemeendegoorn in – wie wüllt hoffen, dat wie an dissen Dag bestet Sommerweer hebbt. Bit dorhen seggt wie: Kiek doch mal rin!
Jo’e Pastersche Jennifer Kauther

P.S.: Wi freuen uns över Salatspennen –